Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Алтухова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Алтухова А. В. 
Дидактичні умови реалізації принципу міцності знань у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__23
Проаналізовано дидактичні умови успішної реалізації принципу міцності знань у наукових доробках вітчизняних педагогів та психологів другої половини ХХ ст. Виявлено, що досягнення міцності знань є результатом дій багатьох факторів, серед яких найважливішими є реалізація принципів навчання, педагогічна майстерність, бажання дитини навчатися, ії працездатність та працелюбність, а також організація навчально-виховного процесу та продуктивна діяльність сучасної школи.Проанализированы дидактические условия успешной реализации принципа прочности знаний в научных наработках отечественных педагогов и психологов второй половины ХХ в. Выявлено, что достижение прочности знаний является результатом действия многих факторов, среди которых самыми важными являются реализация принципов обучения, педагогическое мастерство, желание ребенка учиться, его трудоспособность и трудолюбие, а также организация учебно-воспитательного процесса и продуктивная деятельность современной школы.
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.705 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Алтухова А. В. 
Сутність принципу міцності знань: сучасний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Алтухова А. В. 
Опыт преобразования нефункционирующих шахтных предприятий в экспозиционно-туристические центры (на примере Чешской Pеспублики) [Електронний ресурс] / А. В. Алтухова, М. В. Шолух // Вісник Донбаської національної академії будівництва і архітектури. - 2013. - Вип. 3. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnaba_2013_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.643 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Алтухова А. В. 
Міцність засвоєння знань як психологічна проблема (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_22
Проаналізовано погляди вітчизняних психологів другої половини ХХ ст. та узагальнено теоретичні наукові доробки з питань міцного засвоєння знань як психологічної проблеми. Зроблено висновок, що формування міцного засвоєння знань був складним багатофакторним процесом, за якого простежувався зв'язок змісту організації навчання та розвитку основних психологічних функцій (пам'яті, сприйняття, мовлення, мислення); здійснювалася діагностика загальних і спеціальних здібностей (здатності до навчання як спряможності до засвоєння знань); простежувалася залежність психічних новоутворень (планування, цілеспрямованості, рефлексії, самоконтролю, самооцінки) від умов навчання, предметного змісту знань тощо.Проанализированы взгляды отечественных психологов ХХ ст. и обобщено теоретическое научное наследие по вопросам прочного усвоения знания как психологическая проблема. Сделан вывод о том, что формирование прочного усвоения знаний был сложным многофакторным процессом, при котором наблюдалась связь содержания организации обучения и развития основных психологических функций (памяти, восприятия, речи, мышления); осуществлялась диагностика общих и специальных способностей (способности к учебе как возможности усвоения знаний); прослеживалась зависимость психических новообразований (планирования, целеустремленности, рефлексии, самоконтроля, самооценки) от условий обучения и предметного содержания знаний.The views of local psychologists twentieth century. summarizes theoretical and scientific heritage for lasting assimilation of knowledge as a psychological problem.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.407 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шульдінер Ю. В. 
Застосування інформаційних технологій на залізничному транспорті при перевезенні контейнерів [Електронний ресурс] / Ю. В. Шульдінер, В. В. Касьянов, А. В. Алтухова. // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_66_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Алтухова А. В. 
Самостійна робота учнів у контексті реалізації принципу міцності знань у загальноосвітніх школах України другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / А. В. Алтухова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2014. - Вип. 42. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2014_42_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.264 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Харченко Е. Н. 
К вопросу о аддиктивном поведении подростков, принимающих психоактивные вещества [Електронний ресурс] / Е. Н. Харченко, А. Е. Алтухова // Архів психіатрії. - 2013. - Т. 19, № 2. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2013_20_2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського